RSS 2.0

Vila i frid min fina sångfågel

Vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu faktiskt. 
Jag förstår inte och vill nog inte förstå att du är borta. 
Jag är väldigt chockad efter detta besked. Varför just du och varför nu!
Jag vet ju att alla kommer att gå den vägen. Men du hade ju din fina tös att ta hand om. 
Jag vet hur det är att förlora en förälder men kan nog inte förstå ändå. Inte när man är så liten. 
 
Jag saknar dig vännen. Mina minnen med dig är härliga. 
Karaokekvällarna på avenyn. Kryssningen med Robin och dina vänner. Vi hade ju superroligt. 
 
Hade tänkt så många gånger att höra om du ville ses, men tiden fanns inte och nu är det försent! 
 
Vila i frid fina du! Så ses vi senare! 
 
(bilden är tagen från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback