RSS 2.0

♣ Jag vägrar dö nyfiken

Titel: Jag vägrar dö nyfiken
Författare: Babben Larsson
 
Bokens baksida: 
På mitt visitkort står det 'artist' men det kunde lika gärna stå 'filosof och nattsuddare', säger Babben. Vem är jag? Vad driver mig? Varför reagerar jag så märkligt i just den här situationen? Det här är superintressanta frågor för mig och jakten på svaren har varit lång och underhållande. Babben Larsson är ståuppare, programledare med egen tv showen 'Babben & co', deltagare i tv programmet 'Parlamentet', utsedd till Årets kvinnliga komiker 2008, mottagare av Povel Ramels Karamelodiktstipendium 2008, jazzsångerska, skådelspelare med mera.
 
Betyg: 5/5
 
Mina egna ord:
Vill man läsa något som är roligt så tycker jag helt klart att ni ska ta er igenom denna bok. 
Så jäkla roliga avsnitt och Babben är ju komiker så kanske inte så konstigt att boken är rolig heller. 
Tog mig ett tag att ta mig igenom denna bok men jag har inte haft en läsperiod utan mer läst en stund på kvällarna innan jag ska sova. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback