RSS 2.0

Hundvakt i ca 2 veckor

Igår kom Tiger till oss. Hans ägare ska åka på semester och jag tog på mig ansvaret att vara hundvakt då jag ändå inte fick tag i något sommarjobb. 
Då har jag iallafall något sällskap på kvällarna när mina älsklingar är iväg och spelar teater i Nyköping. Har ni inte varit och sett den teatern så bör ni göra det. Dom är verkligen grymma! 
 
Vi har varit ute och gått en sväng på morgonen och sedan var Elicia ute på gården och kastade lite boll. 
Satte ihop bilderna till instagram och istället för 4 bilder så får ni en stor att titta på med alla bilderna i en.
 
 
Bilderna som är på Elicia är lite sämre då de är tagna från balkongen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback