RSS 2.0

Rask promenad med Tiger

Idag har jag oh Elicia pysslat en massa. Hon har fått hjälpa mig lite grann då jag har haft så ont i ryggen. 
Kom knappt upp ur sängen, men tror det beror på att jag höll på och fixa här hemma igår. Det onda dyker ju oftast upp dagen efter. 
 
Elicia och Fredrik drog iväg för rep och jag att hemma och kollade på tv och läste några kapitel i nya boken jag läser. 
Vattnade blommorna och började skriva på en novell eller bok eller vad det nu kan tänkas bli av det. Haha. 
 
När det hade blivit lite svalare ute så tog jag med mig Tiger och gick ut i rask takt i 40 minuter. Både han och jag tyckte att det var måttligt skönt efter en dag av värme. 
 
Elicia har för delen varit jätteduktig idag. Hon har varit ute med Tiger 3 gånger pga min rygg. Men endast utanför så han fått kissa och leka, det är ju tur att vi har en stor gräsmatta utanför så det går att leka med boll på den. Tack min älskade unge för det. 
Därför blev det en lång promenad nu på kvällen då min rygg blivit bättre och jag kan röra mig normalt. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback