RSS 2.0

Stor polisinsats i Oxelösund

Det är andra gången som internationella insatsstykan kommer till Oxelösund på ca 2 veckor. 
Men det känns skönt att de tar hand om saker som inträffar, det är då man kan känna sig trygg i ett samhälle. 
 
Det jag själv såg var när jag åkte ner tillsammans med Fredrik och Elicia, dem skulle släppa mig på stan innan de fortsatte till Nyköping för träning av gästabudet. 
Halva stan var avspärrad. Fick inte reda på så mycket just då, mest rykten om att någon gått på stan med vapen, att en man skjutit från balkong med hagelgevär. 
Jag valde att inte lägga så mycket energi på detta. 
 
Har tagit en bild själv på avspärrningen mittemot Ica. 
klickar ni på bilden kommer ni till expressens artikel om händelsen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback