RSS 2.0

Woop Woop, Antagen!!

Idag så kom brevet jag väntat på för att kunna säga ja till platsen för sista terminen på Nyköpings folkhögskola. Där jag trivs så bra. Men en termin som ligger framför mig! Den kommer bli awesome!
 
 
 
Elicia har legat med feber i dag. I natt vaknade hon och grät och jag som ännu inte somnat hörde och gick upp för att se vad problemet var, kunde ju lika bra ha varit en mardröm. Men icke! 
 
Feber så det var bara att ge Alvedon och sedan kunde hon sova. 
 
Så har blivit korta promenader idag med Tiger eftersom Fredrik har jobbat och sedan åkte han in till Nyköping för att fixa svärden de ska ha i gästabudet i år. 
 
Här kommer en bild på Tiger när han dödar ett ben han hade fått för några dagar sedan men som han låtit ligga. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback