RSS 2.0

Behov och tomater

Idag så har jag och Andreas gjort en början på vårat informationsblad om Thaimassage. Blev riktigt bra, saknas lite men de får vi ihop senare. 


Innan vi slutade så fick vi uppgifter att göra på tisdag när våran lärare är på kurs. 
Har resan börjat läsa igenom det materialet och det handlar om behov.

När jag kom hem så åkte Fredrik till jobbet och strax efter han åkt så kom Elicia hem,men hon drog iväg till en kompis ett par timmar så då passade jag på och läsa lite av materialet. 

Kollade till det jag sådde för några dagar sedan och de har kommit upp i några.

Nu är det snart dags för sängen. Men kollar klart på de okända innan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback