RSS 2.0

Dagen är till ända.

Så vad har jag sysslat med idag. 

I morse gjorde jag ju ett inlägg och jag ska försöka att göra inlägg oftare under dagarna. Men blev en full dag idag kan jag säga. 

Första två lektionerna så började vi med en uppgift där jag valde att skriva om Thaimassage. Så ska försöka få tag i någon som utför just den massagen för intervju. 

Efter lunch och hade vi Elli som gav oss ett häfte om hjärnan och frågor vi skulle svara på under nästa onsdag då hon inte är på skolan (utbildning) och sedan kollade på 3 filmer om just hjärnan innan vi slutade. 

När jag väl kommit hem så var de bara att göra middag och sedan iväg på föräldramöte. 

När jag kom hem så satte jag mig vid tvn för att se på 112, på liv och död samt de okända. 
Nu ligger jag i sängen. Så det är dags att sova. 😴 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback