RSS 2.0

Packat.

Ja det har jag gjort idag. Har packat kläder för mig själv för imorgon åker jag till Strängnäs för en helg med Monica. Vi ska på födelsedagskryssning då hon fyller 25 år idag. 
Lina ska också med. så kommer nog lite flum bilder upp här under helgen. 
 
Det är första gången på väldigt länge som jag umgås med Monica en hel helg utan Elicia på väldigt länge. :) 

Ska bli så väldans roligt. Även om jag inte dricker alkohol så kan jag nog ha väldigt roligt iallafall. :) 

Är det några fler av er som ska åka på kryssning i helgen så kanske vi ses på båten :)
 
Har även pluggat lite Engelska och Svenska med. 
Så nu ska jag ta mig en kopp kaffe och kolla på tv en stund :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback