RSS 2.0

Pluggat, tvättat och sått

Idag väckte Elicia mig vid halv 8. Så gick upp. Åt frukost och sedan så tyckte jag att det vore bra att få ner tomatfröna i jord. Så vi får små tomater då jag kan äta en förpackning per dag 😂


Sedan satte jag mig och läste igenom lite papper från då jag var hemma och vabba. 

Sen läste Elicia sin läsläxa, vilket hon gjort på morgonen med. Sen gjorde hon skrivläxan med. Innan hon åkte med Fredrik för att vara med på teatern under resten av dagen. 

Jag hade ju bokat tvättid så det var bara att tvätta kl 15. 
Alla kläder är vikta och nerpackade i rätt lådor och upphängda där de ska vara.

Nu sitter jag och slökollar på Avatar på 6an. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback