RSS 2.0

Sanering av Elicias rum

Det blev min uppgift under hela dagen.
Skrubba sängen och golvet + ett barbord som hon hade leksaker på. Sanera leksaker med tvål och vatten och sprita. Byta gardiner. 
 
Sedan skrubba madrassen. Ställde den sedan på balkongen då det var sol så kanske den hann torka.

Var även till Elicias skola för att sjukanmäla henne. Det gick inte att ringa vare sig skolan eller fritids på morgonen så det var ju bara att gilla läget och gå dit. 
samtidigt så bokade jag tvättstuga. Den är imorgon! Skönt att få bort allt på en gång. 
 
Lakanet kan jag kasta för det var trasigt på ett ställe. Ännu bättre för då slipper jag tvätta den värsta delen av där all spya hamnade. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback