RSS 2.0

Skola + restaurangen Long

Idag började jag 10.30 eftersom vi inte hade någon svenska på morgonen. 
Så jag och Fredrik åkte in vid halv 10 för att hinna köpa present till Monica eftersom vi ska till henne imorgon. 
 
Sedan gick jag till skolan och han passade på att göra lite andra ärenden under tiden jag hade kör. 
En av våra lärare på kören fyllde år så vi sjöng för henne när hon kom in i lokalen. :) 
 
När kören var slut så gick jag till stan för att möta upp Fredrik och åka hem. 
Elicia kom hem strax efter 13 då hon slutat skolan. 
 
Hon gick ut och lekte med en kompis och vid 17 tiden gick hon jag till Long för att äta middag. Jag tyckte det var en bra idé att hitta på något bara hon och jag. Och äta ute gör vi så sällan. Så det fick bli en sådan grej denna fredag :) 
 
 
Sorry för de stora bilderna men det är så det blir när man laddar upp bilderna via appen i telefon. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback