RSS 2.0

Teater igår, massage idag

Jag gjorde ju inget inlägg igår, men jag orkade inte. Satt och kollade på tv och gick och la mig skapligt efter att ha bakat. 

Men tar upp lite om gårdagen iallafall.

Började 9 och då var det teater om vardagsrasism. Det är så vanligt så man kanske inte ens märker av det i samhället längre. 
Vi fick diskutera lite frågor och några gjorde rollspel också. 
På eftermiddagen hade vi matte innan jag åkte hem. Tog med Elicia ner till stan för att handla, hämta vinst och vara på koordinaten en stund. 
Sen gick vi hem och bakade. 

Elicias (hjärtformade) morotskaka blev superfin och god. Medans min blev ihopsjunken men god den också 😂😂

Idag har vi haft meditation och massage på schemat. Så jäkla skönt! 

Sen hade vi lite teori och fika på eftermiddagen. 

Nu ska jag gå och lägga mig och meditera en stund (kommer ju troligen somna) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback