RSS 2.0

West Side Story

Ikväll har jag varit och sett musikalen west side story på culturum. 
Jag känner ju en del som är med i den teateruppsättningen och Fredrik har hand om följespoten :) 
 
Jag gillade den verkligen. Men kan ju säga att jag förstår varför Elicia blev både ledsen och rädd förra fredagen när hon såg den första gången. 
 
Den är ju lite tragisk kanske. :P haha men helt klart superbra!
Dansen var enastående och det får man ju tacka Jenna Gillinger för. Hon är verkligen en grym koreograf och Ewa Westin som är regisören är ju enastående hon med. :)

Här kommer en bild, men det är inte jag som tagit den då det var förbrud att ta bilder. 
Bilden är lånad från SN.se 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback