RSS 2.0

Lång, händelserik dag!

Vaknade som vanligt vid halv 6 av alarmet, men låg kvar till 5.50. Jag orkade även dra på kaffe så blev kaffe innan vi gjorde oss klara


Elicia cyklade till fritids då hon ville de, lämnade henne och gick till bussen.


Måsjävlarna skränade så man inte ens hörde kvittret från småfåglarna. Solen sken men var lite kyligt. 


Under första lektionen så kollade vi på en dokumentär som heter sockerfilmen. 
Usch, vad mycket onödigt socker man får i sig. Färdigmat hit och socker i allt typ. Tillsatt socker här och där. 

Sen hade vi våran vanliga frukostrast. 

Efter den så blev de att vi läste en text, snackade om filmen och pratade lite om utflykten igår. 

Lunch och på eftermiddagen hade vi avslappningsövning. Jag höll i första för Hanna och Anneli och dom tyckte jag gjorde det super. Inget att klaga på. Fan vad skönt! 

Sen blev de fika eftersom vi inte hade klasstiden igår som vi brukar ha på tisdagar. Blev lite planering om vad vi ska göra de dagarna vi har kvar innan vi slutar för terminen. 
Nästa termin blir det jag och du som kursen heter. Då är de om psykologi och religion jag kommer läsa. 

På eftermiddagen/ kvällen gick jag och Elicia till skolgården. Jag skulle på föräldramöte och Fredrik låg hemma och sov för han ska jobba natt. Så Elicia lekte ute under föräldramötet och det gick ju bra eftersom de är ljust ute. 

Bilderna är tagna innan föräldramötet och hon älskar just linbanan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback