RSS 2.0

Avengers S.T.A.T.I.O.N.

Idag så åkte vi till Norrköping för att gå och kolla på Avengers utställningen där. Innan den packar och drar någon annanstans.
Var mycket intressant även om jag inte är så insatt i Avengers faktiskt. 
 
  
 
 
Fredrik och Elicia provade lite!
 
Fredriks styrka i höger och vänster.
 
Elicias styrka i höger och vänster
 
Ja och min styrka i höger och vänster. Så jag kan ju med detta säga att jag har närmast styrka i båda armarna. 
 
 
 
 
"Myror som springer på golvet"
 
 
 
 
 
 
 
Att prova sin styrka fanns ju på ett ställe till. Men Elicia lyckades inte med att få fram et magiska.. 
 
 
Så det var dessa bilder jag ville dela med mig av. Hoppas ni passade på att åka på detta någon dag under tiden de var i Norrköping. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback