RSS 2.0

2017 - Återblickar

Nu kommer jag räkna upp årets återblickar.
Innehåller mycket som vi/jag har lyckats gjort under året som gått. 
Men börjar med tråkigheterna för att avsluta med de bästa. 
 
Årets sämsta: Var i slutet av november och början av december när jag hamnade i någon mindre depression. Jag var instabil och kunde börja gråta när som helst. 
 
Årets sorg: Siguns bortgång och begravning var jobbig för de inblandade. 
 
Årets crazy: Var kosläppet på Ökna-skolan och Rackartygarnas uppträdande i Oxelösund.
 
Årets första: Helt klart Nyköpings pridefestival. 
 
Årets längre utflykter: 5 dagar i Strängnäs under höstlovet, Julita gård med Sarah och barna, Vadstena med jag och du-klassen och vidarkliniken med Ibalans-klassen. 
 
Årets kryssning: När Monica fyllde och jag, Monica och Lina åkte på en härlig kryssning med spa och shopping.
 
Årets heldag: Var i Stockholm med Elicia, Marcus och Fredrik. Vi var på olika museum och avslutade med Gröna Lund. 
 
Årets Semesterresa: Gotland. Älskade Gotland. Bad, kyrkor, raukar och visby. Medeltidsmarknaden. Att Monica följde med var ett plus. Kul semester från dag ett även om vädret var lite regnigt från och till. 
 
Årets teatrar: Gästabudet (Anno 1317), Allra käraste syster (Elicia ht 17), Oliver twist (Fredrik dec 17), West Side Story (Våren 17) Boktjuven (Några gästabudare var med i den), Alice i underlandet (Elicia vt 17), Pippi långstrump (aug 17) Pettsson och Findus (Julita gård juli 17).
 
Årets kärlekstecken: Skepparholmen (26-27 maj), förlovningen i september.
 
Årets kändismöten: Dolly Style, Rackartygarna, Benjamin Ingrosso, Anton Hagman, Robin Stegmar och Mr Comviq. 
 
Årets mysigaste: Båtresan till Högsten och övernattningarna på slottet.
 
Ja här har ni årets återblickar för 2017. Hoppas att detta år 2018 kommer bli grymt! 
 
Nytt i år blir att söka jobb under våren (Kommer endast gå halvtid på folkis)
 
Ha nu en god fortsättning på nya året. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback