RSS 2.0

Klädkammaren del3

Nu är det mesta klart och så här har vi bestämt att det ska se ut med lite små förändringar kanske. 
\n
Golvet: 
\n
längst in står en skohylla där Fredrik har sina skor. Ska försöka hitta på något där jag kan ha mina skor bara.
\n
Sedan hänger hans skjortor nästan ner i golvet så under där kan man inget ha. 
\n
Längst mot dörren har vi ställt verktygslådan.
\n
Våning 1: 
\n
Här står dammsugaren närmast dörren, och sedan ligger F:s tröjor på hyllan över skjortorna samt badlakan. 
\n
Våning 2:
\n
Här ligger det byxor och tröjor.
\n
Våning 3:
\n
Här hamnade sängkläderna för vårt rum (Elicia har sitt i sin ena garderob) Här står även 3 st korgar med lite olika saker i. Vinterkläder (vantar, mössor och halsdukar samt sockor. mina grejer) samt andra saker som accessoarer.  Och även mina kläder som behöver hänga hänger under den hyllan (klänningar blandannat) 
\n
Ovanför dammsugaren har vi en hylla med som används till rengörningsmedel och tvättmedel osv. 
\n
\n
 
\n
Högst upp mot taket lägger vi saker som vi inte använder allt för ofta typ Tigers säng osv. Gardiner hamnade också högst upp. Man byter ju inte varje dag :P 
\n
\n
 
\n
Jag är riktigt nöjd! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback