RSS 2.0

Glimtar ur Andevärlden och nattvakt

Andreas Österlund och Roger Mikander gjorde detta med glimtar ur andevärlden så bra. Blev ju även en seans efteråt och det var intressant. Tyvärr hade ingen ande något att säga till mig. Men jag har ju tidigare varit andlig av mig så är inte speciellt förvånad. Dock har jag på något sätt stängt av och det gjorde jag redan för 10 år sedan. När jag var gravid med Elicia och jag har ingen aning om hur jag öppnar upp igen. Kanske är bra att vara stängd ioförsig. 
 
 
Det här med att nattvakta för att byta ämne är väldigt mysigt. Oavsett med vilka man är där. 
Vi har för ca 1h sen ätit korv med bröd och potatissallad. Börjar bli lite mörkt så man kan inte göra så mycket mer nu. 
Snart dags för alla att gå och lägga sig kanske. Får se vad barnen anser om detta.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback