RSS 2.0

Lång dag blev till natt

Nu ligger jag i sängen efter en lång dag med 3h 15 min på resande fot. Väntetider i Nyköping och Eskilstuna. Dock är de kortare än de är när jag ska hemåt. 

Hälsade som sagt på min faster. Det var behövligt. Tyvärr kan hon inte prata efter stroken så det blev många tysta stunder. Väldigt känslosam och vill verkligen berätta saker för mig. Så hon blev väldigt frustrerad för att hon inte kunde. Gick när det var dags för lunch och gick då hem till Monica där jag skulle sova över natten. Blev lunch och film resten av eftermiddagen. På kvällen gick vi över till Eric och Ellinor. Mycket trevligt med drinkar (alkoholfria för mig) och brieost. Mys med katter och en hund. 
Sedan blev de krogen lite senare. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback