RSS 2.0

Premiärdagen för Gästabudet

Idag sov iallafall jag tills jag vaknade. Käkade frukost och sedan åkte vi runt halv 2 för att köra in Monica till bussen för hon skulle åka hemåt. 
Sedan spenderade vi några timmar på borggården. Innan det var dags för premiär av årets gästabud. 
Jag gick inte på premiären men gick runt en sväng och såg Bobby Oduncu och hans partner Jimi på rökeriet. 
Sedan spenderade jag en stund vid ån och bara njöt. 


Efter premiären var det fest. Som varje år. 
Skål och snack från regissören och andra. Tackade av snickaren och några fler som bara var med under förberedelserna.

Mat på tovastugan var avslutningen. Vi åkte hemåt rätt tidigt. Runt 22 har jag för mig. 


Min snygga glitterryttare. Och vill ni veta vad jag menar med detta så får ni se gästabudet! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback