RSS 2.0

Hotellnatt med systerdottern

Jag hade bokat en natt på sunlight hotell i Nyköping för mig och Monica. Blev verkligen en succé enligt mig. Vi kan nämligen inte ta oss till Strängnäs när hon fyller så natten på hotell blev som en tidig födelsedagspresent. 
Mötte henne i Nyköping vid 12 och sedan åt vi lunch, gick runt en sväng på stan innan vi valde att fika.


Vi checkade in vid 15 och gick upp till rummet. Fick lov att ringa Fredrik och be honom och Elicia att komma in till Nyköping med min bikini som jag glömt ta med. 

Vid 17 tiden gick vi till Oliver Twist för att äta middag. Riktigt mysigt och god mat. Rekommenderar varmt det stället. Trevlig personal. 


När vi kom tillbaka till hotellet så gick vi till relaxen och bada bubbelpool och snackade. 




Vi var där i 1-2 h innan vi gav oss och gick ner till lobbyn och tog en alkoholfri cider innan vi gick till macken för att köpa läsk och godis för att glo på tv på rummet. 





Det är vad vi gjort idag. Dags att sova i denna sköna säng här på rummet. 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback