RSS 2.0

Skola, vattenkrig å sten

Idag var det dags för skola igen efter 4 dagars ledighet. 👍

I skolan har vi planterat ut allt som vi sått inomhus. Sen hade jag scrapbooking på eftermiddagen innan jag slutade och fick åka hem. 

Väl i Oxelösund så gick jag av på stationen och gick upp till koordinaten för att möta älsklingen och Elicia. Men fick vänta en stund innan de kom. 
Elicia var på koordinaten någon timme och målade stenar. 

Vi hamnade hemma hos Anna i någon timme och J, T och Elicia lekte ett tag. Vattenkrig! 



När barnen var blöta och kl närma sig 18 så gick vi hem. 
Elicia la då stenen i form av en nyckelpiga som hon målat i rabatten. 

Idag försvann även gamla kylfrysen ut från lägenheten. 
Nu ligger jag i soffan och kollar på GW:s mord innan sängen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback