RSS 2.0

Tallink/SiljaLine

När jag kom hem så packade vi allt i bilen även Elicias saker som skulle till farmor och farfar under helgen. 
Hämtade Elicia på skolan och åkte sedan för att lämna henne och grejerna. 
Sedan åkte jag och Fredrik in till Nyköping för att parkera bilen och sedan vänta in bussen till Sthlm. 
 
När vi checkat in på båtterminalen så fick vi faktiskt gå ombord redan när vi kom. Så vi hann fota i hytten och installera oss.
 
Vi gick sedan en sväng på båten och valde att äta buffén. 
 
Men som ni ser så fick jag sällskap av bat-spiderminionen vid maten. När vi satt och åt desserten så avgick båten från hamnen mot Riga.
Nedan följer lite bilder från däck 11 (taket där helikopter kan hämta upp patienter)
 
 
 
 
 
Vi satte oss och tog en drink i sky bar. Alkoholfri Pina Colada.

Lite senare så hamnade vi i Starlight Palace där de hade ett band som spelade och lite senare blev det även mongolsk och kinesisk cirkus.  Så nu kommer lite bilder på sådant som jag inte kommer kommentera vidare förrän i slutet.
 
 
 
 
 
 
 Detta var riktigt häftigt! Första dubbelbilden så hade han en ballong och balanserade en glasflaska och när han hade balansen stack han hål på ballongen och flaskan hamnade på "svärdet".
De andra nedre bilderna så hade han "svärdet" och balanserade en vanlig gummiboll på et och sedan ser ni ju. glas, glasskiva, glas, glasskiva, glas. Ligger nog mycket träning i det iallafall. 
Sedan var det en del dans men bilderna blev inte så bra, så de bilderna lägger jag inte upp. Har ni mig på FB så kan ni se dessa där. (Där ligger alla bilder)
 
Tog några bilder från hyttfönstret med. 
 
 
 
Sedan blev det en sväng till Seaside café för att äta maränger.
 
Hallon och Blåbär maränger.
 
Sedan blev det sängen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback