RSS 2.0

Tröttnat på löss

Upptäckte att Elicia hade löss igen i torsdags och Fredrik beställde denna kam för att slippa köpa medel för flera hundra varje år. 
 
 
Men eftersom den inte fanns hemma ännu så var det bara att behandla med medel och det gjorde jag ju såklart. Gör jag alltid när jag upptäcker löss oavsett om det är hos mig eller henne så blir det genomgång av alla i familjen. Kanske inte att ala behandlas men jag kollar igenom alla iallafall. Så eftersom hon hade så kollade jag igenom mig själv med. 
Men kammen kom dagen efter så nu blir det elkam i fortsättningen. Dessa små vidriga djur dör och det är skönt! Hoppas dock att alla som går i samma skola skaffar en sådan för den är effektiv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback