RSS 2.0

Läkarbesöket idag

Som ni väntat på att få reda på detta och även vi här hemma kan jag lova.

Vi kom dit och fick vänta en stund. Vi pratade en del först och det visar sig att jag har ägg och de är de inge fel på. Fredriks spermier finns av normalt antal som levande så det är inte hos vare sig ägg eller spermier problemet ligger. 
Mina äggstockar såg bra ut och de som händer framåt nu är att nästa vecka ska jag spolas där nere. Vilket jag fått höra att de krävs smärtlindring. Aj som fan. Men behöver göras för å se så det är öppet flöde så inget sitter i vägen som gör att äggen fastnar. Ska även börja ta ägglossningstest från den 12 april och en vecka framåt. 
Vidare så har vi rätt att få hjälp med ivf (provrörsbefruktning) till hösten. 

Så nu vet ni lika mycket som vi. ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback