RSS 2.0

Återblick på 2019

Årets sämsta: Att jag inte fick jobb direkt efter utbildningen.
 
Årets sorg: Finns så många som avlidit under året men här kommer några som betytt något för mig eller för någon i familjen. Arne Weise, Marie Fredriksson, Luke Perry, Sara Danius, Bengt Feldreich, Cameron Boyce. Även andra runt mig har avlidit. Tänker inte nämna några namn där.
 
Årets crazy: Eldstorm-eldshow med Trix, matchen mellan Lästringe och Gästabudet i hällregn, personalfesten i Nävekvarn, Elicias kalas. 
 
Årets museum: Sörmlands museum, Örebroslott, Familjevisning med spelande karaktärer av Martina Wessman, Tullgarnsslott, Kalmarslott, Borgholm, Solliden. 
 
Årets djurpark: Ölands djurpark och nöjespark
 
Årets nöjespark: Ölands djur och nöjespark
 
Årets första: Skulpturfestivalen 2019, Nycon, En tröja för alla - innebandy, Klimatsalongen, Julbord Blommenhof.
 
Årets teatrar: Peter Pan, Gästabudet, Hotell helvetet, Tornerspelet i Söderköping samt En julsaga. 

Årets mysigaste: Tigergos i 3 veckor, Siggegos i en vecka, bebismys x2, lemurerna på Öland, mitt dop med Elicias solosång.
 
Årets kryssning: Silja Line
 
Årets kändismöten: Lisa Ajax, Wiktoria, Samir och Viktor, Sebastian Tadros, Molly Sanden, Andreas Wistrand.
 
Årets kortare resor: Örebro, Strängnäs, Vällingby, Ullared, Falkenberg och Göteborg. 
 
Årets semester: Kalmar, Öland, Gamleby-trollstig, Karlskrona, Chistianopel.
 
Årets biobesök: RöjarRalf kraschar Internet, Maleficent 2, Frost 2. 
 
Årets marknader: Oxelömarknad, Stendörrens skärgårdsmarknad, Ökna, Malmamarknaden, Ljus och värme samt julfröjd.
 
Årets bästa: Att få frågan om jag ville bli gudmor 😍 och att få hjälp med barnlösheten.
 
Årets dansshower med Elicia: Ljus och värme, Oxelögalan samt NBV:s dansshow.
 
Delar även med mig med min instagrams top 9 bilder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback