RSS 2.0

Barnlösheten

Jag och min sambo har fått frågan om när vi ska skaffa barn de senaste 3 åren (ungefär) och då kan jag med detta inlägg säga att vi har försökt i nästan 3 år att bli gravida, men som ni ser så har vi inte blivit gravida och förra året så kontaktade jag kvinnokliniken för att få starta en utredning. Tror vi föll mellan stolarna där. För en vecka sedan så ringde jag kvinnokliniken och fick tid idag kl 15. 

Jag och min sambo har nu valt att dela med oss av detta problem för att kanske få slippa den frågan om barn. Vi kommer börja med en utredning som kommer ge oss svar på varför. 
 
Så idag har jag fått lämna blodprov som de skulle kolla och på onsdag nästa vecka så åker Fredrik till Huddingesjukhus för att lämna prov. 
Sedan ska jag ringa tillbaka till kvinnohälsan för att de ska kunna planera in ett läkarbesök till oss. 
 
 
Det var inge problem att lämna blodprov. Har ju bara erfarenheten sen när jag hade gallsten och sjuksköterskan fick skicka efter narkos sköterskan för att sticka mig så de fick ett blodprov. 
När jag nu på kvällen tog bort plåstret så såg jag att det började bli blått. Men det är inget konstigt jag har jättelätt att få just blåmärken. 
 
Ni kommer få följa denna resa tillsammans med oss och under kategorin Utredning om barnlöshet 
Jag kommer kanske inte uppdatera om detta varje dag men så fort något nytt hänt eller kommer hända. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback