RSS 2.0

Återblick på 2018

Årets sämsta:
Att man faster blev dålig i samband med stroke. 
 
Årets sorg:
En bekant avled i slutet av året.
 
Årets crazy:
När vi förberedde alla dekorationer till Elicias Avengers kalas. 
Min systerson tog studenten var också en crazy grej då man anser att man själv är gammal 😆
 
Årets Museum:
Naturhistoriska i januari, Varbergs fästning och Avengers s.t.a.t.i.o.n. i augusti, Moderna och Historiska i november och Sörmlands museum blev sist ut som besökt museum. 
 
Årets djurparker: 
Parken zoo i juni och Kolmården i augusti.
 
Årets första: 
SN-bollen med barn från Elicias klass.
 
Årets teatrar:
Det blev rätt många detta året. 
Kaffe med smak av flykt (Elicias teatergrupp på småfolket), Nyköpingsgästbud, Kampen om kronan (som är teater med historia), Hedebybarnen, Nyköpings lokalrevy, Madicken, Teaterkollot om nyköpings gästbud. Har säkert glömt någon, men det är dessa som jag kommer ihåg med hjälp av Elicia och Fredrik.
 
Årets Nöjesfält: 
Liseberg
 
Årets mysigaste: 
Julmarknaden i Östermalma, och självfallet när jag och Fredrik var i Riga.
 
Årets kryssning:
Den jag och Fredrik gjorde till Riga. Är faktiskt den enda vi gjorde detta år:
 
Årets kändismöten:
Pär Malmström, Robin Stegmar, Mia Stegmar, Sandra Stojiljkovic.
 
Årets kortare resor:
Strängnäs har vi besökt några gånger.
 
Årets semester:
Ullareds stugby med utflykter till Liseberg, Varberg, Falkenberg. Stadsvandringar och shopping ingick också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback