RSS 2.0

Malmamarknaden

Åkte hemifrån tidigt för att kunna se så mycket som möjligt. 
Köpte en solhatt till Elicia, 2 byxor och en kortärmad tröja till mig, Fredrik köpte 2 par shorts sen köpte vi även en ny sopborste och shyffel i trä istället för plast skit. 
Jag åkte en karusell med Elicia.
 
Andra anledningen till att vi åkte dit var för att möta upp Monica som skulle åka med oss till Nyköping då hon ska kolla på nattföreställningen av Nyköpings gätabud tillsammans med mig. 
På vägen från Malmköping så åkte vi förbi fabriken för att kolla lite och köpa ett par byxor till Elicia som hon behövde ha på kolloteatern som spelade tidigare ikväll. 
 
 
 
Men innan vi kollade på kollot så var jag och Monica och käkade då jag fick det i födelsedagspresent
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback