RSS 2.0

I huvudet på en sömnlös

Elicia sover 😴
Fredrik är nog strax påväg hem från jobbet ⛴ 
Jag ligger sömnlös i sängen. Men ikväll är de en del tankar som bråkar. 
Som ni vet med inlägget tidigare så är det pga mig som vi är barnlösa, att de är hos mig felet ligger till varför jag inte har blivit gravid dessa 3 år vi försökt.
Tankarna maler sönder mig ikväll. 
Varför? Jag vet ju fortfarande inte varför det har blivit som de blivit. Varför passagen inte finns, eller om den finns men i vilken grad? Anledningen till varför har jag inget svar på.
Andra tankar som malt tidigare är tänk om han lämnar mig?
Tänk om mannen jag älskar lämnar mig för att jag inte kan bli gravid på naturlig väg?

Många tankar har funnits. Men jag vet att Fredrik min älskade inte kommer lämna mig för en sådan sak. Då hade det inte varit kärlek på riktigt. 

Om 5h ringer klockan och jag ska gå upp för att göra iordning mig för dagen. Dagen som ska spenderas med fotografering, dotter, rep av gästabud och andra tankar än detta.

🌸 Godnatt 🌸



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback