RSS 2.0

Idag är en bra dag

Försöker jag intala mig själv. Går inte bra alls.
Lätt retlig och försöker att inte vara det. Elicia har gått mig på nerverna miljoner gånger idag.

Idag är en dag jag helst av allt vill hoppa över jag är inte trött, jag är smått ledsen eller sorgsen är nog ett bättre ord. 

Jag har iallafall gjort något vettigt idag. Målade lite plankor till Svante som står för scenografi fixet på nyköpings gästabudsscen. En dos av good feeling blev de av resultatet och att han var nöjd med resultatet med plus att han kunde göra andra saker. 

Jag har pratat med vita ankan vid ån och jag har även fått äta sushi som är en av mina favoriträtter. 

Men ändå är dagen inte bra. Om det beror på de sorgsna eller om de beror på trötthet vet jag inte. Men det återstår och se. Får se hur de är imorgon. 

Imorgon har jag dessutom telefonmöte med arbetsförmedlingen vid 16 tiden. Då måste jag vara positiv och glad iallafall.
Här kommer några bilder iallafall. 


Rekommenderar denna om ni gillar mango. Supergod och ger en energi åtminstone en stund. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback