RSS 2.0

Spolning i underlivet

Har idag varit på spolning.
Jag var måttligt orolig för att de skulle göra ont. Men när jag kommer dit får jagen supp som ska in i rumpan för att vara smärtlindring. 

Kl 14 kommer jag in till läkaren och de gör spolningen som faktiskt inte ens känns.
Men fick då äntligen svaret på varför jag inte blir gravid. 
Äggen ser bra ut och spermier finns hos Fredrik, men det är faktiskt hos mig felet ligger. Passagen för äggen finns inte. Äggen kan inte ta sig dit de ska för att bli befruktade. 

Så nu till alla som tjatat och gnällt på varför. Här har ni nu svaret. Jag kan INTE bli gravid på naturlig väg!

I september är ett nytt möte bokat för information om IVF alltså provrörsbefruktning. 

Frågor på de?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback