RSS 2.0

Stendörren + Vernissage

Tyvärr tog jag inga bilder idag börjar jag med att säga. 
För jag njöt av varje minut ute på stendörren med min klass och våra lärare. 
Vi åkte dit och sedan så gick vi en sväng och efter att vi snackat lite så åt vi korv med bröd. 
Gick ut en sväng och satte oss och berättade hur året har varit. 
 
Mina tankar där var att jag varit 4 år på folkis och det är ju det som kommer kännas mest när jag slutar på onsdag. Men jag är så stolt över mig själv.
 
Vi åkte runt halv 12 för att vara tillbaka på skolan till vernissagen som vi skulle ha med tillvalen. Jag var ju med i kreativt skrivande och jag hade ju faktiskt skrivit tre av de dikter/texter som ställdes ut. 
 
 
 Mina 3 haikuer jag skrivit. Bilden är tagen från Nyköpings folkhögskolas fb sida. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback