RSS 2.0

Tack, tack, tack! ❤️

Tack bästa Nyköpings folkhögskola för dessa 4 år som gått. Tack till alla lärare jag haft. Tack till alla nya vänner jag fått och personligheter jag mött. Det har varit 4 fantastiska år där jag vuxit som person och människa. Jag har Fått synas när jag velat, varit dold när jag velat. Vågat stå och prata inför klassen utan att få panikattack.
För ett år sedan kan man säga att jag tog studenten för genomförd gymnasiekompetens.
Idag har jag tagit examen som lärarassistent.

För er som inte tror att ni kommer lyckas med något i ert liv. Jag har varit där själv, jag har sett mig som värdelös.
Men idag ser jag mig själv som stark, modig och med hopp. Livet kan vara sämst, livet kan vara på botten. Men man kan lyckas och komma upp på en topp man aldrig visste att man skulle klara av!

Tack för mig 💕❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback