RSS 2.0

Tullgarnsslott

Idag åkte jag och Fredrik till Tullgarns slott. Elicia var i Ålberga då hon sovit där. 
När vi kom dit så kollade vi runt utanför slottet först. För nästa guidade tur var kl 12. Så vi fick roa oss lite med att kolla omgivningen för kl var bara strax efter 11 och första guidade visningen hade redan börjat. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dessa bilder ovan är bara några. Alla kunde inte laddas upp. 
Sedan tog vi oss den guidade turen. Så himla bra guide. Pratade tydligt, svarade på frågor och var suverän. :) Nu kommer bilder från den guidade visningen vi gick på.
Men jag väljer att lägga upp bilderna som jag tog med mobilen. Fredrik hade hand om kamern på visningen och jag tycker ju att ni ska ta er dit själva och kolla. Så ni får faktiskt inte bilder på allt ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så det var alla bilder från visningen. Men jag tycker att ni borde åka dit och gå den. 
Nu kommer lite foton från våran promenad i omgivningen runt slottet. Det är en bild på utsikt mot vatten, hästar vid kungsgården, orangeriet. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Även här var det bilder som var för stora som inte går att ladda upp. Vill ni titta på alla bilderna som togs så kan ni kika på min fb sida genom att klicka här:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback