RSS 2.0

Tankar som snurrar

Att barnlösheten skulle bli ett problem trodde jag inte men dagligen går jag ju och tänker någon gång under dagen är det mig de är fel på? är det min sambo? Är det något annat som är fel? 
 
Jag känner mig verkligen värdelös för att jag inte blir gravid. 
Jag har ju visserligen Elicia så självfallet är jag glad och stolt över henne. Älskar henne högt. Men att få ett barn tillsammans med den jag älskar vill jag ju också. 
 
Vad kommer hända längre fram när vi fått svar på vad som är fel?
Kommer vi får hjälp?
Om ja, vilket hjälp? Ja ni ser ju vad jag brottas med nu.. 
Innan var det inte alls samma sak då var det mer kommer mensen... ja det gjorde den. 
När kommer tiden vi väntat på i 4 månader, kommer inte. 
 
Men nu är utredningen iallafall påbörjad. 
 
Sambon åkte upp till Huddinge idag istället då det passade bättre och eftersom det var drop in så var det inga problem. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback