RSS 2.0

Fairy garden

Idag på morgonen tog vi oss en tur till Nyköping. Besökte blomaffärerna för att hitta lite plantor till min älvträdgård jag tänkte fixa till balkongen.

Nu är allt planerat och så här blev de. 
Helheten. Kommer skriva mellan bilderna. 

Här är översta delen och här sitter en klöver. 
Naturligtvis har jag kastat vad växterna är så ni får googla om ni vill veta. 
Andra plan. 
Här finns en smultonplanta bakom svamphuset. En pelargon i hinken. En pense framför svamphuset. Och en annan blomma i andra hörnet. 
Planet längst ner sitter en jordgubbsplanta, en härlig ljung och sen har jag sått fröer som kommer bli krasse. 


Här har vi då tomatplantan. 
Och i "krukorna" på vardera sida är de blomfröer. Har även kastat den påsen så det blir intressant 😂😂



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback