RSS 2.0

Bak, promenad och spel

Gick upp vid halv 7. Tog en kaffe och satte mig i soffan halva dagen.
Monica kom och då mötte jag henne på stan för att gå till biblioteket och lämna böcker och låna, sen ica och hem. 
Bakade tårta. Samma tårta som vi hade i söndags, när Fredrik fyllde. 
Städade undan efter det. 
Packade och sen kom Fredrik hem från jobbet men drog iväg en sväng till sin pappa. Kom hem lagade mat, efter maten gick jag och Monica en ca 50 min lång promenad.

Sedan blev de spel, speakout och ordyatsy. 
Elicia och Monica spelade några spel innan maten. 
Sen blev de tårta. 

Nu ligger jag i sängen och ska försöka sova för i morgon ska vi till Örebro. Vi skippar Strängnäs marknad och drar till Gustavsvik istället. 👍


Enda bilderna som togs idag. 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback