RSS 2.0

Resten av Påskafton

Blev en inte allt för trevlig eftermiddag kan jag säga. Elicia var en riktig tjurskalle. Hon ville inte följa med och gå med Tiger vid Stjärnholm och jag blev bara mer och mer irriterad på henne. Men hon fick stanna hemma dock utan internet så hon fick roa sig själv helt enkelt. 
 
Jag, Fredrik och Tiger åkte iallafall till Sjärnholm och gick ut i skogen bakom. Man kan säga att jag lurade ut honom i skogen som en skogsrå skulle gjort. Hahaha
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi hittade ett hus i skogen som såg obebott ut men de kan bero på att man inte får bo för nära en räls. vilket detta hus gjorde. 
Hittade även ett vildsvinstillhåll. Jag är iallafall helt övertygad om det. För det var bra bökat och trädstammar var utan bark längre ner mot marken och en gytjjepöl såg rätt bökad ut också. 
Sen tog vi oss ut ur skogen iallafall. Trodde vi hade gått vilse men samtidigt så är de rätt svårt där vi var. Haha
 
När vi kom hem så började vi med att göra middagen. Och då blev de för påtagligt att Elicia hade en monster dag så de slutade med att jag exploderade. Då hände något iallafall. Hon fattade uppenbarligen att jag menade allvar. 
Senare på kvällen vid 19 tiden kanske så serverades efterrätten. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback