RSS 2.0

Fota säljprylar

Vi åkte till svärföräldrarna idag med. Men denna gång så var det för att Fredrik skulle hjälpa till och gräva upp häcken och jag fota saker som ska säljas. Dock så tog jag och fotade två stora saker ett dvd-ställ och en förvaringsgrej med korgar. 
På bilderna nedan ser ni sakerna som nu ligger uppe på fb till försäljning. 
 
Elicia fick gosa med Casper som kom och hälsade på också. 
 
En annan sak som gjorde mig lite små ledsen igår var att datorn som jag använder när jag söker jobb samt bloggar har börjat ge upp. Igår kväll så stängdes den av bara sådär. Så snackade med Jonas och vi provade olika saker till att få igång den. 
Den startade efter att jag gjort om hela proceduren igen men han skrev som svar att det är lika bra att se efter om en annan ändå för den kommer ge upp snart och då kanske den inte alls startar. Och på den ligger ju alla bilder. Blir nog att skaffa en extern hårddisk snarast och föra över alla bilder. 
Men iallafall, våran ekonomi är ju svajig pga att jag är arbetslös. Men svärmor gick iallafall med på att stå för en dator så att jag slipper hålla på med telefon när jag söker jobb. Varför är man så beroende av elektronik för. Alltså allt är ju så mycket smidare med en dator när man söker jobb när man klickar mellan olika sidor och sådär. 
 
Sagt och gjort, vi åkte iallafall in till Nyköping efter att vi ätit lunch som var supergod för att beställa en dator som inte var jättedyr men inte skit billig heller. Så den kan vi hämta ut på fredag. 
 
Senare på eftermiddagen så satte jag mig och fotade en del saker som jag sedan slängde ut på tradera. Eftersom det inte blev/blir någon loppis i år pga covid19 så får man lösa det på andra sätt. En kartong i taget, de som inte blir sålt åker till återvinningen. Men något som är skit för mig är en ädelsten för någon annan. Hoppas bara det mesta går till andra och jag tjänar lite iallafall. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback