RSS 2.0

Långa, långa dagen

Vaknade vid 8.30 ungefär. Visade sig att den här härliga veckan man får som kvinna en gång i månaden har kommit. Bra ioförsig.

Vad har vi annars gjort idag? Så lite som möjligt. Glömde ju skriva att jag rengjorde under badkaret igår eftersom de blev lite av en översvämning på golvet när man använde duschen. Ja de kan man ju säga att de var nog ett tag sedan jag gjorde de. Hår från mig troligen över hela silen. Haha. Rent och fint nu iallafall.

Diskat, lagat mat, kollat tv har gjort idag iallafall. Städat undan en del när vi fick reda på att Tiger skulle komma idag. Eller hon frågade eftersom hon ändå skulle till Oxelösund. Så han stannar några dagar. 

Sen har jag fotat mina palettblad samt avokado-plantan.






Avokado 🥑 plantan har vuxit bra. Och till hösten får den flytta in tillsammans med alla andra växter som ska få frodas under vintern. 😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback