RSS 2.0

När det inte blir som de ska...

Vaknade vid 7 och var på toa. Sen la jag mig i soffan igen och vet inte riktigt om jag somnade om men vaknade iallafall till när resten av huset började röra på sig. 
Åt frukost och lyssnade på berättaren på Medeltidsveckan. När han var klar så packade vi ihop oss och åkte till Domkyrkan, kände att jag var tvungen att reka lite. Har nämligen fått frågan om att fota bröllop nästa år och jag har tackat ja till den. 
Kollade även in reglalierna som blev stulna, men sedan hittade och då var de förstörda, Men bra jobbat av de som reparerade dem. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sedan köpte vi godis på stan och träffade Monica och Lina. Stallarholmen var nästa stopp. 
Vi besökte först Överselökyrka.
 
 
 
 
 
Här fanns en loppis en liten bit ifrån så vi gick till den med, Innan de blev Åsa gravfält som lockade. 
 
 
 
Tyvärr så var bilderna jag tog för stora för att lägga upp här. Men så kan de bli ibland. 
 
Vackra Mälsåker slott blev nästa stopp.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi åkte även förbi Ytterselökyrka för jag ville se vart en person som betytt en del för mig när jag var liten låg begravd. Kommer ett eget inlägg om det senare med bild på gravstenen också. 
 
 
 
Sedan åkte vi vidare till Toresundskyrka och kollade hur de såg ut vid gravarna. 
 
 
Sista anhalten blev Kärnbokyrkoruin i Mariefred. 
 
 
 
 
 
 
Sen så blev de Marvikarna men där var de tyvärr fullt med folk och här var ju även platsen vi tänkt tälta på, men pga så många människor och tält så åkte vi vidare. Vi hittade heller ingen annan plats att sova på så vi valde att åka hem. 
 
Blev middag på balkongen och filmmys innan läggdags. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback