RSS 2.0

Slappardag

Ja, man behöver det ibland. Johanna tog med sig Elicia och resten av barnen ner till badstranden. Jag var helt slut och kände inte alls för att gå ner i stekande sol. 
Så både jag och Fredrik stannade hemma med Jonas. Jonas drog senare iväg till jobbet och vi väntade på att Johanna och barnen skulle komma hem. När de kom hem så blev de kaffe, plocka ihop och sedan åka vidare för en natt hos Monica, Marcus och Kenneth. 
 
Marcus var den enda som var hemma så skickade iväg honom och Fredrik till affären för att köpa någon mat. När de kom hem så började jag med maten. Potatisgrating med kotletter och beasås. 
 
Hängde framför tvn resten av kvällen, tills de var dags att sova. 
 
Inga bilder togs denna dag. Haha 
Trodde jag tagit på Elicia och William, men de hade jag tydligen inte. Nåja. 
Då blir de mer bilder nästa gång iallafall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback