RSS 2.0

21 dec 2020 = Julkalender SVT

Årets har jag inte sett ett avsnitt av men Elicia har kollat på den. Hon säger att den är okej. Ska ta mig igenom den kanske så jag kan säga vad jag tycker senare. Men idag tänkte jag skriva vilka jag gillat under åren. Några år har jag inte sett. Så där kan jag inte yttra mig så mycket.

Men några favoriter kan jag ju nämna. Dock inte i någon speciell ordning utan de blir i den ordning de kommer upp i huvudet. 

🌟 Trolltider
🌟 Sunes jul
🌟 Tjuvarnas jul
🌟 Selmas saga
🌟 Barna Hedenhös upptäcker julen
🌟 1000 år till julafton (tror jag den hette iallafall, var en het potatis när den sändes och blev aldrig till film)
🌟 Mysteriet på Greveholm (bägge två) 

Finns säkert fler men orkar inte googla. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback