RSS 2.0

Kvinnohälsan = hur gör vi nu?

Ja idag så blev de ett nytt möte med hur vi går tillväga nu när ivf inte fungerade.

Det blev en del frågor och jag är ju fortfarande förvirrad över hur vi ska göra. 
Men efter alla svar och 2 broschyrer så valde vi att iallafall göra ett försök med äggdonation.
Det är en helt annan utredning med kuratorer osv inblandat. Så med start nästa år troligen.

Jag kommer vara mamma då jag bär barnet men det är inte mina gener och barnet har rätt att få veta att hen är en äggdonation och har rättigheterna att ta kontakt med donatorn som vuxen.

Så många saker som fortfarande gör mig så tvivlande. Men har fått kontakt med en kvinna via Instagram som har gjort samma sak så ska nog skriva en del med henne med mina frågetecken osv. Kanske kan hjälpa mig som stöd. 


Anledningen till att jag fick den översta var för de fanns information till mig som mottagare också i den.
Så jag kan inte donera ägg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback