RSS 2.0

Alltså, hallå, vafan

Ja, typ så kände jag i morse.
När jag kollade ut och de var typ snöstorm utanför fönstret. Snön som kom idag ligger nog några dagar kan jag tro. 😂

Så vad har hänt idag då. Inte så mycket faktiskt. 
Lagade lax till lunch. Läste en del, ringde csn men vägrade sitta i den telefonkön så la på. Städade lite, plockade lite. Sökte ett jobb. 
När Fredrik slutade jobbet åkte vi till Ica och handlade för fredagstacos. 
Fick mensen idag också vilket jag kände var en aning tidigt men kollade upp det och det är fullt normalt. 😂 Inte lätt å veta ju. 

Sen blev de kyckling och grönsaker i ugn med stekt spenat, vitlök och gullök. 😋

Ingen bild idag. Tänkte att ni skulle fått en bild på snön, men de får ni imorgon istället. 👍☃️⛄

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback