RSS 2.0

Dagens händelser

Ja vad har jag roat mig med idag.
Har varit till apoteket och hämtat ut nästa paket med Fyremadel som bara innehåller 5 sprutor och jag hade bara en spruta kvar av den som jag ska ta idag. Men behöver garanterat en imorgon också.
Hade ju Elicia som sällskap då hon ska iväg med klassen och åka skridskor imorgon och behöver ha med en liten matsäck så vi gick till Ica och köpte mjölk, bröd, pålägg, vindruvor och kex. 
Sen gick vi hemåt. 
Jag har diskat och lagat mat och donat här hemma i köket. 
Om en timme är de dags för injektioner igen. 😊😀💉 

Bjuder på en bild på kungstornet från igår när jag var påväg till Sörmlands museum för att höra på föreläsningen med LaxTon och Andreas Österlund. 😊





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback