RSS 2.0

God förmiddag

Jag somnade vid strax efter halv 4 i morse.
Vet faktiskt inte varför för jag var trött när jag gick och la mig vid 23 tiden.
Men men. Vaknade och gick upp vid 10.20 eller något sådant.

Idag mår jag faktiskt bra. Har lite ont när jag sitter på dass men det är naturligt efter äggplocket. Det tar ungefär 2 veckor efter de är utfört att läka. Och när de läkt så kommer mensen. 😂😂 Får jag ont iallafall 😂😂

Men men, har ringt vårdcentralen om Elicia då hon har utslag runt hals och bröstkorg. De ringer upp mig 16.40. Ska försöka förklara så bra som möjligt för en sjuksköterska eller läkare kommer vi inte kunna träffa idag men de kanske inte behövs en salva på recept de kanske kan säga något som jag kan köpa på apoteket utan recept. Jag får se vad de säger.


Någon som kan säga vad de kan tänkas vara av mina vänner kanske? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback