RSS 2.0

God kväll

Har varit en lite skum dag idag. Jag vaknade vid 3 i morse och kunde inte somna om.
Fredrik var redan vaken då så vet inte om han väckte mig av misstag eller vad som hände. Elicia var också vaken. Men hon har ju fått feber och haft de sen i torsdagskväll. 
Och för att göra pratet på oxelötorg utan lögn så tillägger jag att det har inget med utslagen att göra enligt 1177!!!
Då utslagen fanns ca 1 vecka innan hon fick influensan med feber, hosta och täppt näsa.  Så har vi lämnat de! 

Men iallafall 04.30 gick jag upp och gjorde en äggröra sen satte jag mig vid tv till ca 6 när jag faktiskt gick och la mig igen. Vaknade igen vid 12. Tur de är helg.
När jag sedan varit uppe en stund så fick jag så ont i nedre delen av magen så jag var tvungen att dra i mig 2 Alvedon och lägga mig igen en stund. 30 min senare var jag uppe igen utan värk.

Ja vad mer har hänt idag. Snackat med Jonas, spelat lite xbox, diskat och Fredrik har lagat mat. Fiskgryta med torskfilé, räkor, sommargrönsaker samt en såsgrund som var fryst sedan tidigare. Blev så sjukt gott tillsammans med broccoliris. Svårt att ge recept när vi inte kommer ihåg såsgrundens recept. 😂😂

Nu ska jag återgå till att göra absolut ingenting. Elicia ska iallafall inte gå till skolan imorgon. Feber på 38.4 sist jag kollade. Så blir sjukanmälan i morgon bitti.


Bild på 1 av matlådorna som hamnade i frysen 👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback